Bilbingo

Igår kväll blev jag av mede min bilbingo oskuld..
Har ju varit där förut, men aldrig spelat..
De var faktisk ganska kul..
Roligast var nog två herrar som var där, en som satt och klagade högljutt heeeela tiden och en som inte var riktigt nykter och bara gick runt och pratade/störde människorna som spelade. Vissa tyckte de var kul och vissa tyckte de inte..
Sen har ju jag och Kickan alltid kul när vi ses, tycker iaf jag. Vi flummar och skrattar och gjorde nog fel mer än en gång i duttandet.  Vi jämförde våra brickor en gång och de hade vi iaf inte duttat samma siffror  :)

Under pausen fick jag ett väldigt underlig telefonsamtal från en man som trodde de skulle vara bra om jag träffade honom, vi hade en bekant som trodde att han kunde hjälpa men. Han vill inte säga varför eller med vad, bara att de hade något mer hälsan att göra och han ville inte heller säga vem han hade fått mitt nummer ifrån utan de skulle vara en helighet fram tills att jag träffade honom..
Han ville träffa mej igår kväll eller kanske nu i helgen, men jag förklarade för honom att jag inte var i stan och inte heller skulle komma hem förrän i slutet av helgen. Då sa han att han skulle ringa tillbaka och bestämma en tid då vi kunde träffas nästa vecka. 
Tänker jag träffa honom: NEJ!
Om jag får veta vem de är som har bett honom ringa och vad de handlar om, vad de är han kan hjälpa mej med. Så kanske jag kan tänka på saken, men de är stor chans att de blir samma svar iaf.

Har ringt till de som jag tror de kanske kan vara, men inget vet vad de handlar om och alla säger samma sak:

- Träffa honom inte!


Idag är storstädningen i full gång.. Inte mej emot, de är iaf något annat än tv!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback