De tog inte en vecka

De tog bara en dag..
En dag framför tv:n och jag är jätte uttråkad och less på att inte ha något att göra..
Eller jag har saker att göra, men de är ju inga roliga saker..
Vill hitta på något.. nu.. men vad vet jag inte.. Ingen som är hemma just nu, alla är ju ute och gör roliga saker..
Ojojoj vad de låter som att jag tycker synd om mej själv.. De var ju inte meningen, har ju frivilligt semester och har ju själv valt att åka hem till Hammarstrand där jag vet att inte mycket händer..

Kan ju göra mycket: fota, fixa, sy, träna hunden. Men jag känner mej inte nog kreativ..
Kanske i morgon..

Men nu ska jag fortsätta kolla på tv..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback