HEEELG

Nu är de helg..
Jag som skulle sov länge, kl 9.20 vaknade jag och var för pigg för att kunna somna om...
Eller rättare sagt vaknade jag kl 7.12 första gången, men då tvingade jag mej själv att somna om. 
Egentligen var jag utvilad och skulle ha kunnat kliva upp då... Men hur kul är de att kliva upp så tidigt på en lördags morgon när man inte har något speciellt planerat..

Idag ska jag städa! Måste städa.. och betala räkningar, för de har jag glömt..
Sen ska jag nog åka och handla lite.. Måste bara bestämma vad jag ska äta nästa vecka så jag kan köpa till de med, så man slipper åka iväg någon fler gång..
Sen ska jag nog åka upp till gamla lägenheten och hämta de sista sakerna, är kanske dags för de nu.. Har ju ändå bott i denna lägenhet i 4 månader..
Sen kanske jag ska åka runt och kolla lite om jag kan hitta någon bra förvaringsmöbel som jag kan lägga alla saker som jag har hämtat och ska hämta.. Är ju inte direkt så at jag inte skulle ha plats för en sån möbel...
Fast efter att jag har betalat mina räkningar så kommer jag nog inte ha råd, blir kanske nästa månad..
Jobbigt när de bara har gått 5 dagar sen man fick lön och den nästan är slut.. Men men, alla har vel sånna månader..

Jo, just ja. Läste förra inlägget och märkte att jag skrivit lite konstigt..
Jag åt inte middag med Johanna och en film.. Vi åt middag bara vi två och efteråt kollade vi på en film..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa gång tycker jag att vi ska äta middag med en film, ska fundera på vilken film jag vill äta med.....

2008-08-30 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback