Sista dagen har passerat..

Nu är min semester slut! På måndag börjar jag jobba igen..
Vet inte riktigt vad jag tycker om de..  tror de är skönt och tråkigt på samma gång..

Idag kommer min äldsta bror och hanns fru hem, ska bli kul att träffa dem. Tyvärr så hinner vi inte umgås så jätte mycket eftersom jag åker tillbaka till stan i morgon..

Förutom att göra vofflor till lunch så har jag inte så mycket inplanerat idag. 


____________________________________________________
Lite senare..


Jag har kommit på en sak, jag är skit dålig på att hälsa!
Fast att jag ser människor som jag kan hälsa på så gör jag de bara inte..
Eller så ser jag dem och är på väg att hälsa så kollar de inte på mej å så går jag bara tyst förbi..
Eller som de ofta är jag känner igen någon, men kan inte placera dem.. Å då vågar jag inte hälsa, för tänk om de bara är någon som jag har sett förut och inte alls känner..
Sen tror jag alla har vant sej att jag inte hälsar så nu är de ingen som vill, bara därför. Så fast att jag hälsar eller är på väg att hälsa, så kollar de åt ett annat håll och låssas inte som att de ser mej, å de är ju inte trevligt..

Till alla er som tycker jag varit otrevlig och som jag borde hälsat på: Ursäkta!

Jag lovar, jag är inte otrevlig och de är inte meningen.. Är bara dålig på de..
Sen så ler jag bara och nickar lite, men man kanske måste säga "Hej" för att alla ska fatta att man hälsar.. De ska jag nog börja med..
När jag är hemma i byn måste man ju lära sej att hälsa. För här känner man ju praktiskt taget alla så pass bra att man kan hälsa på dem!

Men jag ska bli bättre, ska försöka hälsa på alla jag ser.. även om jag inte är säker på att jag känner dem!




Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag känner igen det där, är också kass på att hälsa. Försöker att skärpa mig... Men sen så är det ju faktiskt upp till båda parter att säga hej! :)

2008-08-19 @ 23:03:16
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback