Tvättens dag

Denna dag har jag alltså hittills spenderat i tvättstugan, eller snarare i badrummet eftersom vi inte har någon tvättstuga..
Borde även stryka några av de tvättade plaggen, men de ska ju bara ner i en väska sen så de känns meningslöst..
Sen är de hög tid att ta fram symaskinen och laga å  sy om där de behövs..

Eller så skjuter jag upp de till senare och går och köper lite lunch..

Har iaf gjort tre saker som jag skulle göra meddans jag var hemma denna vecka.
Som jag nyss skrev så har jag tvättat..
Fixat saker på banken, inte så märkvärdigt kanske...
Sen har jag även provcyklat min pappas fasters gamla cykel för att se om de var något jag ville ha..
Jag tänkte cykla fram och tillbaka till en av byarna här i närheten, men jag vände ute på planen och cyklade alltså inte många meter.. Cykeln var inte gjord för mej å de kändes, mysko proportioner....

Sen var de ju lite mer jag skulle göra, men de måste jag ha hjälp med och därför kommer de nog ta sin lilla tid innan de blir gjort..

Nu var de lunch ja och så hör jag att de är dags för ett nytt tvättlass..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback