Vart tog de vackra vädret vägen??

Förra veckan var de ju så häligt varmt och soligt alla dagar..
De är iof fortfarande soligt till och från, men de är inte alls varmt!
Jag kräver ingen tropisk hetta, bara så pass att man kan slippa gå i långbyxor och jacka ute iaf..
Men jag vet att jag inte borde klaga, för i andra delar av Sverige regnar de en massa och då kommer nog komma hit de med. Men detta är ju mina sista semesterdagar! Jag vill ju kunna ligga ute i solen och läsa, kanske till och med bada lite..
Förhoppningsvis kommer värmen tillbaka sen, efter dessa dagar med dåligt väder..
"Efter regn kommer solsken" heter de ju..

På måndag är de dags att jobba igen, tror de blir jätte bra..
Fram till dess är det en vecka utan att göra något speciellt.
Bara ta de lugnt, läsa en bok eller kanske kolla lite på tv.. Ingen stress och inga måsten.
Men sen är en vecka av slappande allt jag klarar, sen blir jag ju jätte uttråkad och deppig..
Så jag kommer återvända till jobbet pigg, glad och redo att jobba..


Undra vad jag ska göra nu?? Kanske äta lite eller kolla på tv..
Eller så ska jag baka något :)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback