Attans


Glömmer kameran hela tiden..
Så just nu har de inte blivit några bilder, tyvärr..

Nu sitter jag hemma i H..
Å jag är själv hemma, inte äns vovven är här.. Emil har tagit med henne och åkt ut i skogen..

Men just nu så gör de inte så mycket, har vääärldens huvudvärk och eftersom jag håller på med en detox just nu så kan jag ju inte äta värktabletter...
Så jag får vänta tills att de går över av sej själv..

Nu kanske någon(om de nu finns någon som läser här som inte känner mej så pass att de redan hört allt) undrar över denna detox, vad de innebär..
Jag dricker en ört blandning som jag blandar ut med vatten, utöver de så ska jag även undvika att äta å dricka dåliga saker och dricka en liter vatten.. Så inget socker, salt, rött kött, mejeriprodukter, alkohol, kolhydrater, koffein mm.. Ska typ äta kyckling, fisk, linser, grönsaker, rotfrukter och frukt..
Men jag lyckas ju inte så bra med de, trodde jag gjorde rätt men tyvärr inte.. men jag dricker iaf allt jag ska och äter i stort sätt som de jag ska, så lite bättre borde de ju funka iaf..
Jag tvingar mej igenom denna trååååkiga diet för att försöka rena kroppen lite..
Hoppas på att de innebär får att jag slipper vara sjuk varannan vecka och blir lite piggare.
De är ju alltid trevlig och behövs ju denna tid på året..

Nu är de dags att fundera lite mer på julklappar..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback