God fortsättning!!


Nu är julafton över och alla klappar är utdelade!
Eller nästan, en av mina svägerskor kommer inte hit förrän till helgen så hennes tre klappar ligger ju kvar..
Annars då, har man fått allt man önskat sej - Naturligtvis inte, såg ni min lista? Ingen har vel råd att köpa allt de!
Är jag nöjd med de som jag har fått - Ja, väldigt nöjd! Jag fick ju massor av fina saker :)


Ikväll blir det utgång.. Kommer nog bli riktigt roligt!
Men jag vet inte vart vi ska gå, de finns ju två ställen att välja på..
Jag vill ju träffa alla som man brukar träffa på juldagen, alla som kommer hem över jul och som man vanligtvis inte träffar. Men nu kommer ju vissa vara på de ena andra stället å sen några på de andra, sen så vet jag vissa som inte går alls. Sen kan ju inte heller alla som brukar komma på hotellet få plats på dessa två ställen tror jag, tror de tar in färre sammanlagt.
 
Annars är de kanske så pass roligt på förfesten att man kanske stannar kvar där.


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback