Helgen är slut för denna gång..


Som kanske vissa av er förstod så var de inte jag som skrev förra inlägget, vara bara med och censurerade där jag kunde..
Men vem de var som skrev kanske ni kan lista ut själva, annars, synd för er!!

De har blivit ovanligt mycket skrivet de sista dagarna, synd att man inte alltid har lust att skriva så här mycket..
Men de är ju som någon sa någon gång..
När de händer mycket och man har som mest att skriva om så har man ju varken tid eller lust att sitta vid en dator och skriva inlägg. Men när man har tråkigt så sitter man å skriver massor utan att egentligen ha något att skriva om..

Nu ska jag snart packa ihop mina saker och åka in till stan..
Lite jobbigt tycker jag att de är att stan ligger över en timme bort... eller ja, de beror ju lite på vem som kör..
Men för mej så ligger den typ 1 timme å 15- 20 minuter bort iaf på vintern..
Skulle varit bättre om de bara tog typ 30-40 minuter (i min fart!) att åka in till stan..
Men nu gör de inte de och de finns de ju inget att göra något åt..
Min familj bor ju här och de är hit jag vill åka, så då får de ju ta den tid de tar..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback