Länge mellan inläggen nu..


OM de nu finns någon som läser här mer än en gång i månaden och faktiskt märker att jag skriver så sällan..
Men men..
Denna gång är det iallafall för att jag inte haft tid, det har varit en hektisk vecka..
Jag har jobbat, shoppat, fixat massor och sagt god jul till alla vänner som man inte träffa mer innan jag skulle åka hem..

Men nu är jag hemma i Hammarstrand och myser i julförberedelserna..
För julstöket som är hemma dagarna innan är mysigt, de tycker iaf jag..
Ska snart börja göra lite julgodis.. Sen ska de slås in lite julklappar, baka lite mer och pyntas i massor!!
Sen att få umgås med alla är ju inte helt fel det heller.. Hela familjen är hemma och även massa vänner har ju kommit hem..

Får se om jag hinner skriva igen snar eller om det blir länge igen tills nästa gång..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback