orkar inte..


 

Fattar inte varför vissa saker händer..



Jag har tänkt skriva om vår härliga stad, om hur kylan och all snö har gjort att de känns som att man befinner sej i en sagovärld så fort man tittar ut och än mer när man går runt i härligheten..
Hade massor att skriva om de, hade ju bilder jag villa visa..
Har ju tänkt göra de i flera dagar..

Men nu blir de nog inte så, känns iaf inte som så nu.. Orkar inte skriva, känner inte för att beskriva.. Vill inte.
Å när jag väl vill och orkar göra det igen så kommer allt se annorlunda ut och jag kommer inte komma ihåg hur jag kände i förrgår, igår eller i morse..
Bilderna kommer fortfarande att se likadana ut, men hur roliga är de då.
Då är ju de vackra å härliga förbi och inte lika intressant.. Synd..

Men så blir de ju sånna här gånger.. Fan.


Kram på er allihop och var försiktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback