Snygging söker man! RING 073xxxxxxx (fråga efter Johanna)




Hej hopp alla små rultiga julgrisar!

Nu ska ni få höra vad jag har gjort idag!

Först så tog jag det lugnt. Sen kom min 4-männing Kickan hit. Underbar kvinna! Helt makalös. Skulle verkligen vilja vara som henne!! Så smart och rolig och snygg och underbar..aaaah! SEN gick vi på statoil (eller ja va fan TIme heter det väl vem orkar bry sej) och hyrde film. Och på vägen dit såg vi polisen. Dom stod på centrumplan och stoppade bilar. Så himla exciting!

Sen har jag suttit och sniffat på kickans sockar som luktar herrparfym. Är så singel nu att anything goes!!!

JO, till den stora nyheten! Jag har funnit min identical handtwin! Nämligen Kickan. Måste vara genetiskt!!!!!!

(och så har jag fixat julklappar)

Vi har även kollat på film och ätit popcorn och jag har ätit bruna bönor och ärtsoppa och nu ska jag snagga av mej håret.

Ses på måndag, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback