Första dagen på mitt nya jobb..

Allt gick som de skulle.
Tydligen så började jag jobba i fredags.. men men, en dag hit eller dit kan ju inte skada.. :p
Nu väntar jag bara på alla saker jag ska få eftersom jag nu är anställd..
Men de kommer vel snart.
AAH, de känns så kul!
Jag är anställd! Jag jobbar inte bara på timmar, vikarierar eller är bara är anställd för en kort/bestämd period..
Jag har en månadslön! Jag kommer få en jobbtelefon! EN JOBBTELEFON!
Sen när blev jag såhär vuxen?!

Oj, idag blev jag såhär vuxen :D
Eller egentligen i fredags, men vad gör en dag hit eller dit..

De som jag saknar just nu är ju en lägenhet.. men nu kanske de blir lättare att skaffa en..
Men så måste jag ju börja söka mer aktivt åxå, har ju tagit en liten paus i sökandet..
Eller kanske snarare kollat i en annan riktning..

Helgen var väldigt lugn, var med Veronica och åkte lite 4-hjuling..
Tagit hand om hundarna, å igår åt jag en jätte god middag med Emil och Helena..

Kram på er



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback