Hemma igen

Nu är jag hemma igen.. Har inte varit hemma här sen mellandagarna..
Om man inte räkna den halvtimmen som vi var hemma föra helgen, när vi lastade ur Emil och Helenas saker innan vi åkte in till stan..

Idag vet jag inte vad jag ska göra..
Tvätta måste jag göra, men sen ska jag nog bara umgås men mina föräldrar, ta hand om min förkylda mamma...
Ikväll bilr det filmkväll med en husbunden vän.. han är kattvakt :P

Sen i morgon vet jag inte vad de blir.. Ska fixa Veronicas hår, men de tar ju inte så lång tid..
De bli vel kankse att ta de lugnt eller antagligen inte, min sjuka mamma behöver nog hjälp med något som måste städas eller så ..

Men men.. de får man räkna med när man kommer hem hit, hade jag velat ta de lugnt hade jag kunnat stannat i lägenheten hela helgen.

Dags för frulle..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback