Så länge funkade de..

Som jag trodde så blev de ett långt uppehåll i bloggandet nu när jag är tillbaka på jobbet och sitter framför en dator hela dagarna..
Men men.. känner jag inte för de så känner jag inte för de..

I helgen var jag ner till Sthm och kollade på killarna!
De var så roligt, skrattade så mycket att jag trodde jag skulle dö på kuppen..
De som gör de så extra roligt är ju att se killarna på scen när man är vana att se de flesta av dem i vardagen..
Att tänka sej att de räknas som amatörer är svårt..

Eftersom de inte bara bjuder mycket på sej själva utan även är duktiga på att både röra sej på scenen och på att sjunga! Å de var inte bara de som man viste var duktiga, som kanske är lite mer vana att stå på scen och uppträda..

Utan alla var verkligen duktiga!

Efteråt gick vi in gratis på en krog inne i Gamla stan..
Jätte mysiga lokaler med flera dansgolv och barer.. Men de fanns även många bord som stod där ljudnivån var lite lägre så att man kunde sitta och prata med varandra utan att behöva skrika halsen av sej..
Sen att de nästan bara var människor från Hammarstrand där gjorde ju saken ännu roligare..
Man tror att de ska vara tråkigt att åka hela vägen ner till Sthm, gå på krogen och sen ändå bara träffa folk hemifrån.. Men de är de inte, de var så många som har flyttat och som man inte sett på länge som var där.
Å sen stämningen! den var ju underbar..
Men de är ju så de brukar bli och vill man inte ha de så kan man ju bara gå på någon annan krog, för de finns ju några till ;p


Men nu ska jag nog ta och städa lite, yippi!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter roligt! Kram på dig med!

2008-01-22 @ 22:12:02
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback