Snart är de helg igen..

Andra arbetsdagen denna vecka och ändå är veckan snart slut..
Bara de bästa kvar ;D

Vet inte riktigt hur jag ska göra i helgen..
Om jag ska åka hem eller om jag ska vara kvar i stan..
I morgon ska jag iaf äta middag och gå på bio med Sara..
Men jag kan ju åka hem efter de.. hmm.. De kan vara svårt att bestämma sej ibland..
Skönt att vara i stan och ta de lugnt, för de är de ju inte säkert att de blir om jag åker hem.. Men sen har jag ju inte heller varit hemma någonting på hela året.. hihi..

I morgon slutar en av mina kornis-kollegor..
Han har fått ett annat jobb innom samma företag så han försvinner ju inte allt för långt bort.. vem vet, han kasnke inser att han inte klarar sej utan oss och kommer tillbaka..
Men vi får se om de blir någon farväl-lunch eller inte, han har ju tyvärr varit sjuk de sista dagarna så de är ju bara att vänta och se om han är frisk i morgon..

Nu tror jag att jag ska ta och shoppa lite ;P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tina

Grått nytt hår å allt hörrö=) Vart jobbar du förresten? Kram

2008-01-04 @ 10:47:47
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: Tina

Se där! Kul med jobb iaf!
Jag har inget alls just nu, skit-trist!
Annars är de bara bra med mig faktiskt, de mesta flyter på!
Hur går resten för dig då? Man ses ju aldrig längre!

2008-01-07 @ 10:12:37
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: Tina

I see I see, så kan de ju gå! Lägenhet är ju en pest å ens försöka sig på!
Jag vet inte vad jag vill jobba med riktigt, men jag tycker de är roligt å jobba på dagis faktist.
Har dock ingen utbilnding så fast blir de ju inte där, men men... Ska prova på personlig assistent på heltid nu också så får vi se!
Kram

2008-01-14 @ 17:51:52
URL: http://tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback