T i s d a g

Ja, då var de tisdag igen...

Men snart är veckan slut .. eller nästan iaf..

På torsdag får vi besök på jobbet och så uppdaterar de datorerna lite så de kommer inte bli så mycket jobb..
Iaf inte "vanligt" jobb.. Vi kommer ju vara på kontoret/ena hela dagar och vi kommer ju göra saker, bara inte de vi i vanliga fall gör..
Hela torsdagen kommer att gå åt visning, information och demonstrationer..
På torsdag kväll blir det middag med alla inblandade och sen på fredag åker de hem efter halva dagen..
 Så egentligen så är de bara i morgon kvar på min riktiga jobbvecka..

Oj nu blev jag ju nästan lite stressad, mycket kvar för mej att göra.. Men jag ska nog hinna de hoppas jag..

Helgen blev riktigt lugn.. förutom filmkvällen och hårfärgning ¨på söndagen, så gick jag inte ut mycket på hela helgen.. Men så blir de ibland..

Nu ska jag nog göra av med lite mer pengar :P

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det du jobbar med nu? Sitter du på kontor?

2008-02-03 @ 17:02:51
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback