Tillbaka på jobbet..

Idag var första arbetsdagen detta år..
Ganska lugnt.. var lite små trött, svårt att somna tidigt när man varit uppe sent flera kvällar i rad.. Men de var nog inte bara jag som var trött heller..

Sen har de snöat idag med, bra att de kommer lite mer snö.. Hoppas de håller i sej..
De är ju på tiden, nästan all snö försvann ju dagarna innan jul..

Sen har det ju även varit nyår (om ni missat de)..
De firade jag med två av mina kusiner med respektive och vänner.. Vi var 9 st som åt en god middag hemma hos Anna oh Johan, efter de gick vi hem till Mia på glitter och glam- fest.. De var riktigt trevligt..
Mia och hennes sambo hade förberätt sej ordentligt kan man säga, de fanns mat och dryck i mängder..
I varje rum fanns stora skålar med, ostbågar, jordnötsringar, godis och plock mat... 
I köket fanns de ett stort fat suchi, två stora smörgåstårtor, ost och kex i massor, godis och frukt till ett helt kompani..
Sen fanns de ju även två jätte behållare med bål, gellyshots, gellyshots-appelsiner (man delar en apelsin, skrapar ur köttet och fyller med gellyshot och sen delar man den i kylftor och äter som en vanlig appelsin) och all de grogg-virke man kantänka sej  behöva, säkert 20-30 liter dricka.. om inte mer..
Så allt man behövde ta med sej var lite alkohol som man kunde dricka om man inte bara villa dricka bål och slurpa shots..
Många som började året med en riiiktig bakrisdag kan jag tänka mej.. Men de är vel så de ska vara..

Vad kommer mer med de nya året då..
Hmm, nyårslöften?? nä, inga sånna i år heller..
Eller jo.. Har lovat mej själv att försöka leva ett nyttigare liv..
Men de lovar man sej ju typ varje år.. Men någon gång kanske jag gör de åxå :P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej galopp!! Och gott nytt år!! Tror inte jag hunnit sagt det till dig än eftersom du håller dig i stan. Lät som ett trevligt nyår ni hade!! Själv var man väldigt glad i spriten, så det är bara svaga sekvenser som finns kvar av själv tolvslaget... Så det avr en riktigt dålig bakisdag... Hare! Puss!

2008-01-04 @ 12:44:53
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback