Åh!

Hade massor att skriva om..
Men nu har jag ingen lust..

Skulle vara snäll med våran J****A hud och gå ut å leka lite, men vad gör hon?!?! 
Jo, hon sticker!
Så man får gå runt halva J****A byn med ett tomt koppel och ropa efter henne...
Som tur är fick våran snälla hyresgäst E tag i henne och tog hem henne..

Hunden är ju inte direkt smart å är inte de minsta rädd för bilar, så de skulle inte vara konstigt ifall hon en dag sticker och aldrig kommer tillabaka..



Aja, kanslke skriver i morgon. Nu har jag iaf ett litet tag i närheten av en dator..


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen,

Du får försöka uppdatera dig lite mera så jag har nåt att läsa ;)

2008-07-13 @ 20:31:40
Postat av: Sara

Hej vännen,

Du får försöka uppdatera dig lite mera så jag har nåt att läsa ;)

2008-07-13 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback