Snabbis..

I blogg form...

Blev inte på så mycket bättre blogg humör förra veckan..
Hade bara feber och när den försvann låg jag bara helt utslagen..
Men fram emot fredagskvällen hade jag vilat upp mej nog för en utekväll.. Hade Jätte trevligt!!!
Sen fortsatte resten av helgen i samma anda..
Traktor/åk-gräsklippar/skoter/fyrhjulings race är ju alltid lika roligt och på kvällen var de öltält och uppträdande..
Fasten att jag tog de lugnt så hade jag riktigt kul...

Nu måste jag äta något

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja du det var en jäkligt rolig helg det där!! Och lördagen var till belåtenhet även den? Såg inte till dig så mycket på slutet, förmodligen får att jag mest stod o hoppade som en tok men ändå =)

2008-07-15 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback