Här kommer ett..

..tyck synd om mej själv inlägg.

Värsta tiden på mitt dygn är mellan 6.30-7.30 på morgonen. Då har alla värktabletter slutat värka på en samma gång och de gör som ondast på hela dygnet.

Ibland vaknar jag runt 3-4 och känner hur de börjar släppa, men värst är de alltså vid 7 då de är dags att ta dem igen eftersom de tar ca 30 minuter innan de börjar funka. Då ligger jag bara och väntar på att de ska sluta göra så J***A F*******T ont..

Förutom de som är så har jag även blivit förkyld, började igår tror jag. Blev jätte snuvig och har börjat hosta å nysa..  Å jag kan säga att de är inte roligt att hosta när man redan har ont i halsen till att börja med!

Men sen så har jag även fått feber, vilket inte är bra. Borde ju inte kunna få feber när jag äter Alvedon och sånt hela dagarna, men vi får se om de blir bättre.. annars måste jag kanske kolla upp vad de är för fel.

Sen, sista tyck-synd-om-mej klagomålet för dagen är:
JAG KÄNNER INGEN SMAK! De är inte kul att de är helg och alla äter massa gott, jag kan ju äta men vad är de för roligt med att äta massa onyttigt och gott om man inte kan njuta av de...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback