Längre och längre..

Nu blir de ju bara längre och längre emellan inläggen..
Men de gör nog inte något eftersom jag inte tror någon läser dem ändå..

I fredags kom mamma och pappa hem från Thailand. Alldeles bruna och med massa fina kläder..
Vi åt en god middag, med Emil, Helena och Viktor. Kött med ugnsgrillad potatis och morötter.. jätte gott som vanligt när Emil och Helena lagar mat!

Igår var vi på blues kväll, jätte trevligt var de.. Massa bra låtar..
Det var ett uppträdande som var del av ett projektarbete..
Efteråt så började festen, dricka fanns de mer än nog av eftersom alla hade med sej eget och de bjöds även där..
Sen fick vi veta att våran chaufför hade ångrat sej och börjat dricka.. men hade fixat en annan chaufför, men han var fleeera mil bort.. Tur att de finns fler i Hammarstrand med körkort  :)

Nu ska jag gå och ta hand om mamma lite..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser! :D

2008-03-02 @ 20:49:48
URL: http://lindawill.blogg.se
Postat av: Helena

Och jag läser oxå!! Är bara väldigt dålig på att kommentera, jag är bättre på att klaga på folk som inte kommenterar på min sida... =) Nu glömde jag ju ge dig växel också, men det hinns väl kanske med nån gång i framtiden... Hej hopP!!

2008-03-03 @ 09:26:57
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback