Påsken är nu snart över..

Å med allt vad de betyder..

Ser inte fram emot morgondagen, eller de kommer bli skönt att få de överstökat och sen bara vänta på att bli bra igen.. Men sen är de ju inte osäkert med, vet ju inte riktigt hur de blir..
Vem vet i värsta fall så går jag kanske bara runt som ett litet åskmoln på jobbet på tisdag..
Aja, finns ju inte sätt för mej att ta reda på de nu iaf, bara att vänta och se vad som händer.. 
Onödigt att oroa sej i när man inte äns vet vad man ska oroa sej för..

Helgen har varit helt oki.. men inte direkt så väldigt påskaktig..
Hade jätte kul på hotellet!! Trevligt folk och mysig stämning!
Dagen efter spenderade jag i soffan framför tv:n tills de var dags att göra sej i ordning för ännu en utekväll..
Men först skulle jag ju bara äta, med de kunde jag ju glömma.. Mådde inte alls bra och kunde äta bara någon tugga, varför vet jag inte. Men värre blev de medans jag gjorde mej i ordning, sminkningen gjordes sittandes på golvet.. 
Sen när jag var klar så gick jag bort till Veronica och Andreas eftersom jag hade blivit buden på deras fest. Där fick jag mej en inte allt för liten och väldigt god Jäger, tack Veronica. Denna Jäger tog mej hela kvällen at dricka upp.
Men magen blev inge bättre och energin började ta slut. Så när de andra åkte upp på hotellet så åkte jag hem.
Tråkigt, men ingen idé att betala massa pengar för att ändå inte orka ha roligt.

Igår åkte vi upp till stugan och när vi kom dit märkte vi att någon varit där före oss.. Men men, så blir de ibland..
Jag sprang runt och fotade lite, sen fikades de och så åkte vi hem..

Idag händer inte så mycket.. ska packa och fixa lite inför i morgon, förbereda mej på alla vis. Så allt är klart oavsett vad som händer


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Hej! Jag hade roligt på hotellet, fast fredagen var nog roligare, mer folk o så! Hoppas att din mage ordnade sej tillslut! Och lycka till imorgon!! kramkram

2008-03-24 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback