Sorry...

Nu fick jag ju faktiskt två fina kommentarer och bättrar mej ändå inte..

Saken är den.. Att jag har bara ingen inspiration till att skriva här just nu, ingen lust helt enkelt..
Inte för att de händer så mycket roligt just nu..

Eller de är inte helt sant.. de finns ju saker att skriva om, bara inget jätte speciellt.. 
Inte som för alla runt mej som bara är ute på äventyr hela tiden..

Mamma och pappa med vänner kom ju hem för bara någon vecka sen från Thailand..
Å just nu är ju faktiskt min vän/kusin med sin kille där..
S och hennes P var till Spanien förra helgen och helgen som var åkte hon och V ner till Sthm..
Å i helgen va även min bror, hans sambo och deras vänner var på en långhelg i Kall..

Inte bara lite avis...

Läste någonstans att om "jag"(=vem som..) betalar resan så kunde jag ju få följa med till något varmt ställe..
De lät ju inte fel, men tyvärr kommer jag ju vara lite för upptagen för de..



Kanske skriver snart igen.. Kanske inte..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback