DE ÄR JU MAJ!!

De var väldigt trevligt i morse när jag vaknade och kollade upp genom mitt lilla takfönster och inser snabbt att jag inte kan se vilken färg de är på himlen eftersom mitt söta lilla fönster är nästan igen snöat!!!!

         
   Sovrumet                           Vardagsrummet

Ännu roligt är de ju när man är medveten om att man ska cykla till jobbet i de "härliga" vädret!!
Men duktig som jag är så trotsade jag snön och tog jag faktiskt cykeln till jobbet!

Som Håkan (en kollega som har cyklat HELA VINTERN) sa: En dag som den här sklljer sej agnarna från vetet.. De som tar bilen och de som cyklar.. Han tog bilen :P

Snön har singlat ner under större delen av dagen, men över gick till regn lagomt tills jag skulle cykla hem(!)

Som sagt så ärde ju MAJ, de ska inte snöa!



 Igår vart jag glad när jag insåg att många av de bloggar som jag skrev om i förra inlägget, faktiskt hade uppdaterats!
Men så idag, när jag hade läst alla inlägg så var jag ju tillbaka på samma plats igen..
Att jag bara sitter och väntar på att någon ska skiva något nytt eller lägga in en ny bild.. De är som att alla kommer på samtidigt att de ska blogga..
För nu så skriver ju alla samtidigt, sen går de ungefär lika lång tid och sen skriver de igen..
Förut var de ju nästan alltid någon som uppdaterade varje dag.. så även om de var olika personer som skrev  och ungefär lika oftra som nu, så de fanns ju ändå oftast något nytt att läsa..

Aja nu har jag klagat färdigt..

I morgon ska jag gå till tandis, lite orolig för att de kommer att kosta massor..
Men men..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du har blivit lite piggare på att uppdatera! :) Lustigt det där med vädret... Men här har det iaf inte snöat, men det vet jag att det gjort tidigare den 16 maj... Då gick jag i vinteroverall till min bästa kompis kalas. Haha.. Vilka minnen...

2008-05-17 @ 02:21:48
URL: http://lindawill.blogg.se
Postat av: Sara

Snart åker vi till GREKLAND vännen!!!
Då kommer vi iaf få fint väder, sol och bad :)
Ses i kväll!
Kram

2008-05-22 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback