Nu börjar de bli klart..

Nu har jag faktiskt sovit i den nya lägenheten i snart en vecka..
Men badrummet och hallen är itne riktigt klara.. Lite målning och städning kvar..
Sen har jag bara lite saker kvar att flytta, sen är jag helt inflyttad :D

Här kommer lite före och efter bilder av väggarna..
Vi har ju även målat tak och så, men de är ju inte kul att se..


              
 Hallen- Före                            Hallen- Efter
(En dåig bild "före" bild för jag hade ingen riktig så jag fick ta en och zooma in)

             
Vardagsrummet- Före          Vardagsrummet- Efter


              
Sovrummet- Före                   Sovrummet- Efter


             
Köket- Före                            Köket- Efter
                                 (En lite dålig "efter" bild, men den var väldigt svår att fota)

Före tapeterna var ganska fina, men de gjorde ju lägenheten väldigt mörk..
Men de var väldigt slitna, spruckna och blekta på stora delar av väggarna, men de är ju inte så konstigt eftersom de suttit i över 30 år..
I köket sitter de en bröstpanel i furu som hade mörknat väldigt men som jag nu fått hjälp att lasera vit..
Å inne i sovrummet så hade tapeten nog tagit slut så de hade satt kökstapeten i ett av hörnen..


I morgon åker vi till IKEA för att köpa lite saker som saknas, sen kanske de råkar följa med lite kläder hem åxå..
Men de gör de ju nästan alltid...


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Hmmm nånting säger mej att föregående hyresgäst gillade storblommigt!!!

2008-05-04 @ 01:03:09
Postat av: Linda

Jättefina tapeter! Med mig är det bra, hur är det själv?

2008-05-06 @ 09:44:14
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback