Om en vecka...

Då jävlar..

Då överger jag, Vickan och Sara pojkarna och åkt till Grekland!!
Vi ska ö-luffa runt i två veckor.. Lite kort tid kanske, men eftersom man är vuxen nu mera så kan man inte alltid vara borta så länge som man vill..

De ska bli så otroligt skönt, sola bada och bara ta de lugnt..


Helgen har varit trevlig!
I fredags blev de max och sen bio, Indy..
Helt oki. Kanske lite för sifi för mej, men absolut värd att se..

I går var de Eurovision Song Contest och vi hade tjejkväll! 10 tjejer och massa gott att äta..
Fast några av oss valde att gå på krogen istället för att se färdigt de hela.. så jag har hört lite rykten om hur de gått.. men man ska ju inte alltid tro på rykten :P


Kanske blir något inlägg till innan vi åker, om jag hinner..
Har ju fortfarande inget internet hemma hos mej...

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa, nu är det sommar här. Hur är det hos er?
Grekland i två veckor låter underbart. Skulle gärna ta en tur jag med. Men det får bli ett annat år. Ha det fint!

2008-05-27 @ 13:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback