Trååååkigt..

Som jag har skrivit förut så brukar jag ibland sitta och läsa på olika bloggar när de går segt på jobbet..
En sak som jag märkt nu är att alla tycks ha slutat skriva på sina bloggar.. inte äns mobilbloggarena blir uppdaterade så ofta... 
Visst kan jag förstå att de inte alltid finns så tid över till att sitta framför datorn på våren eller så mycket att skriva om, man kankse helt enkelt att man inte känner för att skriva..
Men de måste ju vara lätta att ta en bild och skicka in!!

Till och med jag som inte har internet hemma just nu skriver ju mer än de flesta..



UPPDATERA MERA!!!
 

Snälla...


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Mm, håller med. Har väl inte heller varit världsbäst på att uppdatera, men det blir lätt så när det är så härligt väder ute! Nåja, nu finns ett rykande färskt inlägg på min blogg iaf! :)
Ha det fint!!

2008-05-11 @ 20:39:24
URL: http://lindawill.blogg.se
Postat av: jag

vart faaaan är de nyaste inlägget!?!?! Jag skrev ju de igår!!!

2008-05-15 @ 16:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback