En utmaning


Jag har blivit utmanad av min moster Susanne

Regler har den också och de är följande:


· Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

· Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.


Låt dem sen veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Så - det här är jag:

* Har svårt för sånna här utmaningar eftersom jag aldrig kan komma på vad jag ska skriva.. Å för att jag aldrig har tillräckligt många att utmana och måste därför utmana stackars människor som inte känner mig...

* Önskar att jag kunde spela piano, inte att jag vill lära mig utan att jag redan kunde :P 

* Gillar att springa runt och fota allt jag kan hitta, även om jag kanske inte gör det så ofta..

* Gråter ofta till olika tv serier, oftast är det till Grays..

* Tror nog på "spöken", även om jag inte kan förklara varför..
 
* Shoppar på tok för mycket just nu, måste sluta med det!

* Inte heller jag vet vad jag vill bli när jag blir stor, men jag hoppas jag kommer på det snart..

Jag utmanar:

Kickan
Veronica
Tina
Helena
Linda
Paulin
Marinette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback