Julfest..


Igår var de julfest med jobbet..
500 per som ska äta, dricka och dansa tillsammans..
Jah!

Just nu så sitter jag här och har liiiite ångset, vet inte varför.. Gjorde ju kanske bort mej lite, men de är ju nästan de som är meningen..
Hade riktigt roligt iaf..
Synd bara att Vissa gick hem så tidigt och lämnade mej där... eeeensammen.. Nä, jag var absolut inte ensammen, tappade bara bort de jag kände lite då å då :p
Dansade massa, de är så kul att bara fjanta runt på dansgolvet och ha kul.. Såg vel kanske ganska roligt ut, men jag bryr mej faktiskt inte om de.. Jag hade som sagt kul!
 
Sen så har ju även Vissa tagit på sej uppgiften att hitta mej en kille.. Å varför då inte engachera alla tjejer i vårat arbetslag..
Kunde de bli något annat än pinsamt(?), men de var roligt..
Men det gav ju inget resultat, som vanligt..
Ska nog ta de råd som många gav mej igår: Försöka att hitta en kille utanför jobbet.
Inte så att jag letar efter någon på jobbet, men kanske ska övertala Vissa andra att sluta med det åxå..
För funkar de inte så är de ju jobbigt om man jobbar i samma hus, även om vi är 5-600 som jobbar där så möter man ju varandra hela tiden. Alla äter, fikar eller hämtar kaffe på samma ställe..
Men samtidigt så kan man ju inte bestämma vem man börjar gilla, så börjar man gilla någon på jobbet så gör man.. Fast man kanske inte ska leta där..

Idag har jag mej en riktig bakisdag.. Bakis sushi och chips, kan de bli bättre??


Nu är de tv:n som gäller..



Kram på er


P.S. Glöm inte min önskelista :P
  l
  l
  l
  l
  l
  l
 V

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår inte vem du menar med 'Vissa'...;) När det finns typ 1 promille söta och trevlig killar i östersund och typ 1 miljard killar jobbar på 'jobbet' så får det kanske lov att bli en 'arbetskamrat'...;)

2008-11-29 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback