Julklapps önskelista 2008 (Uppdat. 22/11 kl19.00)


De har tagit lite länge tid än vanligt..
Men här är den (utan inbördes ordning):

* Sodastream

* En ny bättre kaffebryggare eftersom den jag har ni inte gör så gott kaffe..

* En ny  bättre vattenkokare eftersom den jag har nu är så svår att hälla ur, man får hetvatten överallt.

* En brödrost, gärna för 4 skivor och med en sån liten hylla så man kan värma större bröd

* En elvisp, gärna stark och med degvispar.

* Presentkort till ett par riktiga skor/kängor, har ju så svårt att hitta skor som passa mina fötter så jag önskar mej ett presentkort så jag själv kan prova ut skorna

* Högtalare till min shuffle, finns inte så många att välja på men om de finns några bra som man kan ha med när man reser..

* Flata tallrikar och assietter från IKEA´s ARB BRÖLLOPS serie ( 12 av varje)

* Även tårtfat med lock från ARV BRÖLLOP, har massa annat från den serien redan

* Saker till min kamera, ett roligt objektiv, blixt eller kanske en fotoskrivare

Berlocker från Thomas Sabo, till ett armband som jag fick i födelsedags present:
* 0001 Cupid
* 0007 ETERNITY
* 0008 Heart white
* 0020 Heart red
* 0085 Elaphant
* 0138 June
* 0271 Putto on silver star
* 0276 Half-moon
* 0392 Pegasus
* 0409 Faith, love, hope
* 0430 Madonna
* 0478 Pendant

Har även gjort en lista på smink och sånt som jag vill ha och behöver, men inte har råd att köpa just nu:

Smink från Make upp store:
* Mcroshadow- choco dór
* Mcroshadow- regent
* Cybershadow- gold
* Eyedust- moist
* Bluch- complex
* Bluch- passion

Sen två borstar från ID smink serien
* Kabuki
* Flawless face brush (den lite större)

Självklart förväntar jag mej inte att få allt jag önskar mej, förväntar mej inte att få något alls faktiskt..
De är roligare så, för får man något så blir man då positivt överraskad :)
Detta är ju bara de jag önskar mej, en liten förslagslista av de som jag själv kan komma på.
Det finns säkert massa mer saker som jag behöver, vill ha och skulle bli jätte glad om jag fick..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj herregud vilken lista, den slog nog min, eller kanske lite lika men ändå! Huva, ja hoppas du kan bocka av så mkt som möjligt efter den 24e då :D hihi Kramar

2008-11-24 @ 23:54:53
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback