Länge sedan


Nu är de ju en vecka sen jag skrev sist!

Men de kan nog till och med bli längre tills nästa gång! För på måndag åker jag bort med jobbet och kommer vara borta hela veckan, samma sak veckan efteråt..

Så på helgen kommer jag bara försöka att vila upp mej, men de blir nog svårt för de är ju lite fest inplanerat då.. men för de kan jag nog offra lite vilotid..

Dessa två veckor kommer nig att bli jobbigare än de vanliga resorna jag gör i med jobbet..

Ska åka runt som en flipperboll känns de som, en eller två nätter på varje ställe och massa resande!

Men jag har ju frivilligt gått med på de och de kommer nog att bli riktigt kul! Bara lite jobbigt som sagt...


Nu är de åxå snart dags att köpa julklappar, sånt är så svårt! Vet ju aldrig vad jag ska köpa!

Så kommer jag på något bra så antingen glömmer jag vad det var eller så är det slut /går de inte att fixa och då måste jag komma på något nytt..
Men då kan jag oftast inte heller släppa den första bra idén heller, utan går å ältar de ett bra tag och sen köper jag bara något..

Så antingen blir det något bra och uttänkt eller så blir de något panikköpt i sista sekunden.. Men de kan ju bli bra det med..
I år känns det iaf som att de kommer bli något panikköp, för jag har inte många idéer..
Vet bara något litet och inte alls så roligt som någon önskar sej.
Men man vill ju komma på något som personen inte önskar sej men som de vill ha iaf..

Får luska på det tills jag kommer hem..


I morgon är det fars dag...
Bara så ni vet..

Kram på er


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det du ska hitta på med jobbet då?

Hoppas att det löser sig med klapparna!!

Kram

2008-11-10 @ 18:40:20
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg!

kolla även in min!

puss

2008-11-10 @ 18:43:18
URL: http://anelaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gå in och kolla på min blogg =) Nya bilder Kram

2008-11-12 @ 15:15:21
URL: http://veronicabsl.blogg.se/alster
Postat av: Anonym

jag har köpt en fin mössa... Bara för din skull! ;p

2008-11-13 @ 00:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback