Snö, ingen..



Igår snöade det här i Hammarstrand..
Riktigt härlligt..




                               
                                                          Massa härlig snö!!

Sen skulle jag ju även lägga in lite bilder från min (dagen-efter-)Halloween middag hade jag tänkt..
Men sen när jag fik in bilderna på datorn så var de inga roliga bilder, knäppte långt ifrån tillräckligt många bilder.. 
Så tyvärr blir de inget från middagen, bara en liten bild från mitt fönsterbläck..


                                                      


Sen tänkte jag åxå lägga in lite bilder från den första snön, iaf som jag såg, i år..
Jag när jag vaknade dagen efter Halloween så var detta de första jag såg när jag gick ut i köket:



                                                     

Klarbå himmel, kallt och underbart..
De är kanske inte så mycket snö, men de är snö!


                                   



Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har vi också snö! Ska nog ta lite bilder senare och lägga upp på bloggen. :-)

2008-11-24 @ 09:49:24
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback