Då ver det dags igen..

Eller kanske inte ska säga igen, utan kanske fortfarande!


Jag är hemma och är sjuk.. Gick på jobbet men gick hem efter mindre än en timme..

Kändes som en jätte ansträngning att bara hålla upp huvudet..


Men de värsta av allt är att jag inte har tid att vara sjuk just nu! Jag vet att man ofta tänker så, men just nu skulle de vara bra att vara frisk!


Började förra veckan att planera en After work med jobbet, föreslog var å vilken tid.. De var en del som hängde på.. Så nu har jag bokat bord och allt är klart..

Men de är ju ikväll och jag är sjuk och kan inte gå!!!!


Sen så ska jag hitta på lite saker i helgen. De kommer hit människor som ska sova över. De blir middag då man måste vara social och trevlig. Även massa annat roliga men energi krävande saker..

Nu är de även så att de inte bara är jag som är dålig utan personer som jag räknade med skulle komma och som skulle "göra lika mycket som jag". Men nu blir de lite mer för mej att göra..


Sen skulle jag även ha ett medarbetar samtal idag.. de var bara därför jag gick till jobbet i morse, för jag vet hur svårt de skulle bli att boka om det..


Så de hade varit bättre som jag hade blivit sjuk... öhm... Början och förra veckan eller kanske efter helgen då jag ska till Uppsala..



Så mina val är..

Inte vara sjuk - En önskedröm..

Försvåra helgen för alla andra å bara ligga hemma hela helgen - vill jag inte..

Vara med men vara sjuk och inte riktigt orka, utan vara tråkig trött och osocial- vill hellst slippa de..

Bli frisk fort- de ska jag satsa på

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback