Feber!!!

Nu är jag less på att vara sjuk!


Igår mådde jag ju lite bättre och framförallt så hade jag inte feber..

Jag vet att jag kanske borde ha stannat hemma och vilat i alla fall..

Men jag tog de jätte lugnt och var inomhus hela tiden, förutom när jag gick till och från bilen..

Sen så klädde jag på mej massor av kläder och såg till att jag aldrig blev kall..
Å allt som allt var jag hemifrån runt 4 timmar, resten av dagen så låg jag och vilade..


Men nu sitter jag här med feber och utan röst..


Vem vet, jag kanske hade mått likadant även om jag legat inne hela dagen igår..

De jobbiga är att jag måste iväg och köpa mat! Har ingenting hemma!

Vet inte riktigt hur jag ska orka ta mej till affären.. Men de är ju grejen med att vara vuxen och bo ensammen.

Jag måste ju göra det för de finns ju ingen annan som kan göra det åt mej..


Å det finns ju ingen bättre tid för de än nu..

___________________________________________________________________________________

Ja, de gick ju inte så bra med att äka och handla..

Jag beställde hem mat istället. Får handla i morgon istället..
Har ju frulle och matlåda, ifall jag är frisk nog att gå på jobbet i morgon.
Hoppas på de..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback