Ha ha


Sitter framför min dator för första gången på några dagar nu, men vad händer de?!

Jag loggar in här för typ en halvtimme sen och så fastnar jag framför tv:n! Så nu sitter jag här och är lite små stressad..

Måste hinna med massa saker innan jag går och lägger mig..


Idag har jag shoppat lite till, gjort av med mer pengar som jag egentligen inte har råd att shoppa upp..

Men som tur är så kommer ju lönen om några dagar..


I helgen så var de shopping, kändes som att de var nytt hela dagarna..


Jag åkte hem på fredagen, hämtade ett paket från Ellos innan jag åkte hem och direkt när jag kom hem hämtade jag ett paket från DeVal.. Massa nytt och roligt, men som vanligt så passade ju inte allt och lite saker skickade jag tillbaka för att byta storlek. Nu väntar jag bara på de sakerna..


På lördagen så åkte jag och Veronica till Sundsvall.. Vi åkte ut till Birsta och shoppade loss, kläder och IKEA! Men nu är som sagt pengarna slut.. Men jag har massor av saker som jag behövde, synd bara att jag inte har orkat bära upp allt ur bilen..
Men de är ju bara de tyngre IKEA sakerna.. Får se om jag tar med mig dem hem igen, måste ju lasera dem och de är nog lättare om jag är där hemma och gör de.

Sen på söndagen så låg jag utslagen i soffan, vet inte vad det var för fel på mig! Orkade inte med någonting.. De var ju meningen att jag skulle lasera då och även färga mitt hår, men icke...

Kanske blir nu till helgen då jag åker hem till H igen..


Just nu känns de som att de händer lagom mycket.. Å de är ju bra..

Vi håller på att planera Halloween och ni som känner mig vet att de är en viktig högtid för mig!
Synd bara att alla inte tycker de är lika orligt som jag.. Vi(några vänner och jag) hade bokat en lokal för att ha en stor makerad fest med middag och lite sånt, men vi gav upp på de och avbokade lokalen när vi märkte att de inte var så många som var lika pepp som oss..
Synd men man kan ju inte tvinga människor att vilja ha roligt, tråkigt bara att många så ofta säger "tänk va kul de skulle vara med en riktigt stor fest någon gång" å när de väl kommer till kritan så är de inte lika intresserade..
Men nu ska jag inte dra alla över en kam, de fanns ju de som ville komma! Men kanske inte nog många för att hyra en lokal för 60 pers..

Så nu ska vi ha middag i stället, utan tvång på att man ska vara utklädd..
Tråkigt, men jag ska som vanligt spöka ut mig iaf lite :D


Men nu har jag inte tid att sitta här, å inlägget är ju långt nog som det är..



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback