Hem-Hemma


Nu sitter jag hemma vid vårat köksbord och skriver på den gamla datorn..
Min finns ju åxå här hemma men den är nerpackad och denna funkar ju även bra, även om den inte är min..

Ikväll har vi varit upp till en jaktstuga... Någonstans, vet inte riktigt var och jag skulle nog aldrig hitta dit själv..
Trevligt var det iaf, tänk om man tyckte de var kul att göra sånt där själv.. Kliva upp innan gryningen och gå ut i skogen.. Låter kanske jätte härligt för vissa, men jag skulle nog inte göra de många gånger, fast vem vet jag har ju aldrig provat.
Men jag har fåt för mej att jag skulle bli riktigt rastlös..


I morgon blir de jag och Veronica som åker själva med släp och allt till Sundsvall, är glad att de inte är jag som kör :P
Känns skönt att få köpa de saker jag missade i Uppsala och så är det ju alltid trevligt att gå på Ikea!
Synd bara att man aldrig har nog mycket pengar att köpa precis allt man vill ha och har man de, då hittar man ju inget..

Nu ska jag fixa lite mer här och sen ska jag nog gå och se en film..

Kram på er




Kommentarer
Postat av: Veronica

men hur fick du så fin blogg då? och hur får man en stor bild på sig? jag VILL OXÅ har FINT PÅ MIN BLOGG!

2008-10-20 @ 18:52:26
URL: http://veronicabsl.blogg.se/alster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback