Lite nytt!

Nu är de lite nytt här..

Å ja, jag fuskade lite.. jag veeet..

Sen är de även en ny bild på mej, inte de bästa kanske.. Men den får duga så långe..


Jag är hemma idag med, vaknade med feber så de var inget att göra åt saken..

Känner mej lite bättre nu och jag är ganska säker på att febern har gått över, så jag kanske kan jobba i morgon!


På torsdag åker jag till Uppsala, hoppas jag är frisk till dess, har ju redan köpt biljetter och allt..

Men innan det ska jag klippa mej..
Sett fram emot de länge nu och som ni kan se på bilden så behövs det.
Funderar bara på hur jag ska klippa mej, de är länge sen nu som jag gjorde någon förändring..
Men varför ändra på perfektion ;p


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, va fint det blev!! :-)

Krya på dig!

2008-10-07 @ 10:27:28
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback