* suck *


Vet inte varför jag inte bloggar så mycket just nu..
Har saker att göra hela tiden, men ändå känns de som att jag aldrig gör något utan bara sitter här framför datorn..
Konstigt... Kommer hem från jobbet och bara rasar ihop i soffan och orkar inte göra mycket eller så kommer jag bara innanför dörren och vänder igen..

Idag var en sån dag, har jag hjälp Sara vara barnvakt till Milo, gullungen med massa energi.
Vi var ute ända tills de var dags för middag, Patrik kan laga riktigt god kyckling.. 
Efter vi lämnat tillbaka honom så gick vi en liten promenad.
Å nu sitter jag här..

I helgen ska jag hem till Hammarstrand, var ett tag sen känns de som nu.. Men de är ju då man tycker de är så mycket härligare att åka hem, när man saknar allt och alla.
På söndag är de shopping som gäller, hoppas jag iaf! Vill ju hitta de jag behöver nu, börjar bli kallt och jag skulle behöva en tjock jacka och några varmare skor..
Förutom de så ska de tvättas och förhoppningsvis för Doris även byta till sina vinterdojor..

Nu ska jag packa å ingen Kickan som kan få tankarna på annat :P
Mohahahah

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback