På Väg!


Nu sitter jag på tåget på väg till en rolig långhelg Uppsala!

Har sett fram emot att träffa min älskade Anna sen hon flyttade!


Idag har varit en hektisk dag, har iaf känts som det..

Upp på jobbet, där vi var 5st idag!

Fler än de brukar vara, bukar vara två men de var för att vi skulle jobba igen lite som hade kommit efter..

Vid kvart i två loggade jag ut och små sprang ner på stan för att hinna till min frisörtid.

Sen skulle jag hämta en väska, köpa lite grejer på stan, fixa någon att äta på tåget och sen hem å packa!

Sen när jag gjort de sa hade jag ju en halvtimme kvar tills jag skulle gå ner till tåget, så jag hade kanske inte så brottom :P

Men då hann jag ju städa med..



Nu sitter jag och väntar för att se om mitt internet stänger ner när bredbandet slutar ha täckning..

Får se om de klarar hela vägen ner..

Där dog de, men de var inte lång stund..


Kanske skriver något mer denna resa, får se..



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback