Så otroligt bra!

För någon vecka sen så gick jag ut och kollade på "Achmed the dead terrorist",
 de är skelettet som säger "Silence! I kill you" som finns som ringsignal och massa annat..
Den är så otroligt rolig hela den sketchen!


Så igår när jag var sjuk så kollade jag på den igen och såg att Jeff Dunham, den buktalaren som gör rösten till Achmed även har en hel show med massa andra karaktärer..

Har börjar hela showen med lite stå upp komik och fortsätter senare med att prata med alla 7 karaktärerna..

Jag råder er att kolla på den..

Men tänk på att han är på olika ställen och därför är showerna olika..

Så det finns jätte mycket att kollar på, grymt bra tyckte iaf jag som satt nästan hela dagen igår och bara kollade och skrattade..

Bäst gillar jag nog Peanut och Achmed, men även Sweet Daddy D och Juse Jalapeno är ganska roligt.. Sen finns även Melvin, Walter och Bubba J..
De är så bra att jag kan sitta och kolla på dem flera ggr om!

Så ortroligt bra. Skrattar så jag gråter när jag kollade på dem!!!




Idag har de varit gokart och middag med delar av släkten.. roligt att kolla på och jag önskade att jag med hade kunnat köra, men är man inte helt pigg i huvudet blir de nog svårt att köra fort.. Sen var de nog tur att jag inte var med för jag hade nog bara blivit sämre, ute i regnat så man blir blöt in på skinnet i kylan.. inte bra..


Middag åt vi på "En liten röd", rödvinsfondy. Jätte gott och till efterrätt delade jag och Helena på en Vitchokladspannacotta, även den var jätte god.. allt som allt så gick jag nog upp närmare 10 kg under kvällen, känns de iaf som..



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback