Sjuk igen(!)


Fattar inte att jag är sjuk typ varannan vecka eller snarare sjuk i två veckor och frisk i en, sjuk i två veckor och frisk i en, sov.

Trodde ju att det skulle bli bättre efter operationen, men icke..

Nu är jag ätit färskpressad vitlök inrullad i ost (uvva) och hoppas att jag ska bli bättre..


Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa eller som jag brukar säga, Hem-hemma..

Idag har jag varit iväg på mitt första ljusparty, de var helt ok. De är ju trevligt att åka hem till någon annan och fika lite och prata.. om man samtidigt kan göra av med på tok för mycket pengar så är de ju ett plus, eller.. hmmm...

Men eftersom jag älskar att tända ljus så är de ju ganska lätt att beställningarna bara blir fler och fler..


Ikväll får jag se vad de blir, åker nog bort till Hoo och leker sällskapsdam.. I morgon MÅSTE jag få en massa gjort som jag skulle ha gjort idag, i veckan som var och även förra helgen. Men som jag har skjutit på..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu vet jag vem Kattis pratar om?! Det är Perras, hennes brors lilla tös, evelina =) kom på det när jag såg hur gammal hon var!

2008-10-26 @ 00:05:56
URL: http://veronicabsl.blogg.se/alster
Postat av: Johanna

Nilsson, är du sjuk igen!!! Det är bara och hoppa upp på orben och orba bort virusarna!!

2008-10-26 @ 15:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback