Söndag


Idag har jag hunnit med en hel del... men ändå inte tillräckligt..


Jag har:

Sytt de som skulle sys till min halloween utstyrsel.

Fixat lite av de som fattades till Halloween middagen..

Sen tvättade jag lite kläder, i maskin men även massa handtvätt.. Sånt som kan bli liggande hos mig, väldigt lääänge..

Sen började jag även lasera mina nya köksbänkar, men de han jag ju typ halvägs med. Så de får jag fortsätta med en annan gång :S


Sen har jag även veckohandlat nu efter att jag kommit hem till stan..


Så duktig jag är då..


 

Ikväll har jag kollat på skräckfilm och den var helt oki, slutade ju trevligt å de är ju alltid bra när man kollar på skräckfilm själv.. Annars så måste man ju sitta uppe så länge och kolla på tv eller kanske rent av kolla på en till film..



Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte sitta och titta på skräckis själv, du får komma till mig och titta..... Man har ju hört rykten om alla ´konstiga´saker som händer på s.gröng......scaaaaaaaaaaaaary!!

2008-10-27 @ 17:28:47
Postat av: animi

Om man blir hem bjuden till någon så är de ju helt ok om man skriver vem de är...

2008-10-28 @ 17:34:22
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback