Blir galen...

Alla fixar sina bloggar, gör dem jätte snygga och min ser ut som dan alltid har gjort..

Kunde lite om koder och sånt förut, har ju fixat denna blogg lite men nu är all sån kunskap borta..
Har ju en liten ide om hur jag vill att den ska se ut men ingen aning om hur jag ska göra..
Vet att de finns en sida där man kan läsa sej till hur man ska göra, ska göra ett nytt försök där och se om jag fattar något denna gång! Vet ju inte äns vart jag ska börja, så de blir ju lite svårare..

Eftersom jag inte har får någon kommentarer som svarar på min fråga i förra inlägget så tar jag de som att antingen så var de en dålig idé eller så är de inte många som läser min blogg :P
Så då struntar jag iaf i det..

Nu ska här fixas lite..

kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Jorå, jag vill se matbilder! bring it!! Vet att jag är kass på att kommentera, men jag är in här flera ggr om dan o kollar vad du pysslar med =) Kram!!

2008-09-13 @ 11:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback