Dagens goda gärning..

Jag gick en lång invecklad väg för att släppa ut en "liten" fluga(grymt stor) ...
Å sen så har jag varit snäll på jobbet idag, tycker iaf jag :P

Börjar fundera på att lägga in bilder här.. Har hört att folk gillar att se sånt !
Men jag vet inte på vad..

De ju klart att man kan visa bilder om något speciellt händer, ska försöka göra de...
Men nu menar jag mer vardags bilder..
Gillar ju inte bilder på mej själv eftersom jag inte tycker att jag blir bra på bild..
Har man ett barn så är de ju självklart att man vill lägga in bilder på denne, men jag har ju inget barn(å de är vel tur)..
Inte heller har jag något gulligt djur att fota, släppte ju som sagt ut min fluga :p

Sen är jag ju inte heller ute och tar fina bilder lika ofta som jag borde, men lite blir de ju.. Fast alla men alla de bilderna vill jag ju inte heller lägga upp här.

Kanske ni jag ska fota min middag varje dag, så får ni hänga med i vad jag äter..
Vad tycker ni??

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback