Hej

Nu är snart helgen över..
Igår var jag ute och kollade på Veronicas och Anderas hus.. De har kommit en bra bit på vägen och nu är jag nyfiken på hur de kommer att se ut när det är klart.

Annars gjorde jag inte så mycket igår, tvättade lite..
Å idag har jag planerat att göra ungeför lika mycket..

Nu väntar tecknad film och lite godis..
__________________________________

Senare..

Har suttit och kollat på lite klipp.. Hittade detta:

Beatbox


Helt otroligt ju!

Skulle vilja få till en  ruta så man kan spela upp de här på bloggen, men jag vet inte hur man gör..
Någon som vet??




Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Nej, men min bloggmobil är ur funktion så jag har nu en gammal. Ska du hem nåt i helgen?

2008-09-23 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback