Idag var dagen..

Då min kropp sa stopp...
Oj, de där lät ju som att jag blev utbränd eller något.. Men lugn så är inte fallet!
Utan jag är bara sjuk, vanlig sjuk..

Har känt mej konstig sen i fredags, yr, seg och bara allmänt konstig..
Men jag trodde jag skulle kunna jobba iaf och bli frisk ändå.. Men nej, gick inte..
Sen är även en på jobbet (inga namn nämnda) är hemma för att hon/han är sjuk..
Igår var jag jätte trött och idag sa som sagt kroppen ifrån.. Åkte på jobbet, lite senare än vanligt eftersom jag inte orkade kliva upp lika tidigt som jag brukar. Efter bara några timmar så var jag inge piggare, så vände de sej i magen och de var dags för mej att kasta in handduken.
Så nu sitter jag här hemma och har nyss pillat i mej min första manna frutti, har ju hört massa bra om dem :P å den var riktigt god faktiskt!
Å så har jag ätit massa tunnbröd.. mmm gott..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback