Måndag.. igen...

Fattar inte att de kan vara måndag hela tiden!

Sorry Kickan, blir ingen bild idag, hade för bråttom och åt up maten innan jag kom ihåg att jag skulle ta kort på den..

Helgen har varit mysig! I Lördags var jag Johanna och Hendrik till Andresön och fotade lite.. Eller de var ju bara jag som fotade, eftersom Johanna hade glömt batteriet till sin kamera.. Eller var de Hendrik? :P
Får se om jag lägger upp några här, annars blir de kanske något på bilddagboken.

Igår var jag på bongolotto kväll hos Sara, massa gott att äta och trevligt med oss tjejer..
Fick även min kopia på bilderna från grekland, så jag kanske lägger upp någon av den med..




Var inne en sväng på Kickans blogg och såg att jag hade blivit utmanad:

Fem saker...

Fem saker i min frys:

Mango, hallon, blåbär, jordgubbar, is

Fem saker i min garderob:
Klänningar, koftor, skor, strumpor, bälten,

Fem saker i min väska:
Jobbtelefonen, jobbkortet, läppglans/gojs, nycklar, tuggummi

Fem saker i min bil:
Isskrapa, liten sop, rattlås, bly ersättning.. öhmm... växelspak
 
Fem personer som jag utmanar:
Veronica, Linda, Helena... blev bara tre


Kram på er

Kommentarer
Postat av: johanna

...Henrik glömde batteriet!! ;)

2008-09-16 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback