Måndagen är tillbaka

Tur för mej att måndagar inte betyder samma sak för mej som de gör för Bengan.. Tänk va jobbigt med en dag i veckan då de mesta går fel...

Missade Mattias idag :( Han hade tydligen visat en filmsnutt på underverket..
Men jag var den första av oss som fick en bild iaf å som viste överhuvudtaget, så jag är nöjd..

Förutom de har de inte hänt så mycket..
Väntar fortfarande på sakerna som jag beställt.. med min tur så kommer allt på samma gång och de blir nog i början på nästa vecka..

Helgen blev lika lugn som jag hade planerat :D
Massa god mat, mys och någorlunda bra film..

Ska nog beställa lite nya filmer, känns som att de behövs..
Å ni som känner mej vet ju att jag har lättast för att köpa tecknat.. Bara för att de kan man se hur många ggr som helst å de är fortfarande lika roliga..
Men jag tror att jag behöver variera lite mer. Fast jag är ju så dålig på att köpa sånna filmer, köper ju bara de jag sett och vet är bra..
Kanske är någon som har några bra filmtips?

Nu ska jag nog ta och städa lite i köket, blir ju så stökigt där när jag gör sallad..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: johanna

Jo, ett halvt salladshuvud låg på mitt köksgolv efter helgens matlagning med dig....

2008-09-02 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback