Oj vilken åktur..

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut men som jag hoppas att få göra igen, många ggr! En trolig upplevelse!!!
Jag har åkt helikopter!
Med kameran i högsta hugg åkte vi i ca 10 minuter och de var underbart!

Mellan bilderna sög jag åt mej av den underbara utsikten.
När piloten la helikoptern på sidan och jag var "underst" och kollade ut genom rutan på min sida å såg rakt ner på marken, då pirrade de rejält i magen!
Men då hade jag tyvärr inte kameran framme så jag har ingen bild på de, då njöt jag bara..
Men lite bilder har jag fått

Här är en av Frösön


Från en helikopter


Resten av bilderna kommer dyka upp på min bilddagbok..

Här kommer även bilden på min middag som jag lovat.



Potatis, lax och lite grönsaker

Det är gårdagens middag eftersom vi idag hade after work med jobbet och åt exotisk planka å de tog jag ingen bild på..  Tycker att de känns lite otrevligt att fota när alla äter.

Tog bara lite bilder efter maten.. men då var de ju inte så mycket mat kvar att ta kort på ;p
Men några bilder därifrån kommer nog även att dyka upp på min bilddagbok.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback